Bestilling Cykeltøj 2018

Bestilling af Klubtøj 2018

Så er det blevet tid til bestillingen af klubtøj 2018. Så fik du ikke bestilt eller har brug for at få tilføjet lidt ekstra til ACM garderoben, har du nu chancen for igen at kunne bestille med tilskud fra klubben.

Tøjet er fra Louis Garneau (LG) og i en fantastisk kvalitet.

Bestyrelsen har valgt i denne omgang at give tilskud til 3 dele pr. betalende medlem og husk vi opfordrer alle medlemmer til at køre i vores klubtøj, både til træning og løb. På den måde bliver klubben mere synlig på landevejen, hvilket bidrage til kendskabet til klubben og derudover støtter vi vores sponsorer, som er dem, der i sidste ende gør det hele muligt.

Ønsker du at bestille klubtøj, så hent bestillingarket her på siden, udfyld og send det til cykeltoej@assentoftcykelmotion.dk.

For at vi ikke spilder mere tid end højst nødvendigt, er der sat en meget kort bestillings frist, så der kan afgives bestilling til og med søndag d. 4/2-2018. Mht. størrelser så forhør dig hos jeres holdkammerater, som helt sikker vil guide dig i den rigtige retning.

Eller vil der være mulighed for på fredag d. 2 februar at kigge forbi hos DDtri imellem kl. 17:00 og 18:30 og blive vejledt både mht. kvaliteter og størrelser.

Hent bestillingsarket <Her>