Kontingent

Kontingent

På klubbens årlige generalforsamling fastsættes kontingentet for det kommende år. Kontingent blev fastsat til Kr. 300,00 for 2022.

Hej alle gamle som mulige nye medlemmer. Så er det blevet tid til den årlige betaling af kontingent i ACM. Beløbet er forsat 300 kr for et helt år.

For dette beløb kan du komme og køre med til klubbens træning 4 x ugentlig. De fleste kører landevej men vi har også nogle stykker der kører MTB, dette nok mest efterår og vinter.

Du kan desuden deltage i klubbens arrangementer såsom foredrag, klubaftener, den årlige klubfest eller den fantastiske Harzentur, fælles deltagelse i løb hvor klubben evt. giver et lille tilskud eller er vært med lidt godt til ganen (sidstnævnte dog ofte sponsoreret af klubbens fantastiske sponsorer).

Der er mulighed for køb af klubtøj. Lige pt. kun i det omfang vi har på lager. Men ellers når vi får lavet nyt oplag.

I det hele taget en skøn klub med dejlige cykeltosser.

Kontingent bedes indbetalt hurtigst muligt og absolut senest 1 april.

Husk at oplyse

navn og fødselsdato (ddmmåå)

Indbetalingen kan ske på

Konto 9330-0006652271

Sparekassen Kronjylland

Og som noget nyt har klubben nu Mobilepay

Vores nr. er 90098

Er du ny og ønsker at blive medlem

Er du velkommen til at prøve at køre med 3 gange for at se om det er noget for dig.

Indmeldelse kan ske til klubbens formand

Claus Bech Espensen

formand@assentoftcykelmotion.dk

Dette opslag er ud over at det vises her, sendt til alle der bruger vores facebook side.

Det skal for god ordens skyld nævnes, at man selvfølgelig gerne må være med på en kigger, og vi kun kræver medlemsskab, hvis du vil deltage i ovennævnte arrangementer/træning, men vi håber selfølgelig på, at du har lyst at være med i klubben.

Dette er bare en venlig påmindelse. Har du allerede betalt ser du selfølgelig bare bort fra dette opslag og kan glæde dig over retten til at deltage i herlighederne. 😊