Bliv medlem af Assentoft Cykelmotion

Har du mod og lyst til at blive medlem af klubben, så kontakt os på formand@assentoftcykelmotion.dk.

Vi har masser af plads til nye medlemmer og er du interesseret, kan du sende et par linier om dig selv til os. Er der i første omgang behov for svar på et par spørgsmål, er du selvfølgelig også velkommen.

Er du ny cykelmotionist og ikke vant til at køre i gruppe, opfordrer vi dig til at deltage på vores introhold. Her prøver du at køre i gruppe og introduceres til regler og køremåder.

Assentoft Cykelmotion åbner for tilgang af nye medlemmer i januar 2018.

Udstyr

Alle aktive cykelmotionister i Assentoft Cykelmotion kører på en racer-cykel og flere har til vintersæsonen tillige investeret i en MTB eller vintercykel. Det er ikke noget krav at skulle køre på en racercykel - men det vil nok være svært at følge med på en almindelig "havelåge". Investeringen er i første omgang lidt dyr, da priserne på en racer starter fra omkring 5-6.000 kr. og så opefter. Valget kan være svært i starten, da man ikke rigtig ved om cykeltræning nu også er noget for en. Vi har god samhandel med de lokale cykelhandlere i Randers, som kan rådgive i forbindelse med køb af udstyr.